you know, it balances on your head just like a madress balances on a bottle of wine

nu har jag klippt och klistrat och hållt på en hel massa. jag tror inte jag har har klippt och klistrar så här mycket sen jag var typ..hm..10? jag vet inte riktigt. men det var iallafall sjukligt längesen.
min almanacka har fått sig ett lyft och nu är det alltså, om möjligt, ännu bättre och snyggare än förut. Ni vet väl att kombinationen av svartvit och bob dylan är genialisk? och att krydda med lite gangstrar till det är fantastiskt! dock är den inte helt klar, men det tar vi imorgon.
dessutom har jag klistrat in bilder i min "kollage"-ram. det blev inte jättefint, men det förvånar mig inte heller. det viktigaste är ändå att det är fina personer som får mig att må bra på bilderna.

idag har jag försökt öva repliker, och jag tog en liten paus för att kolla igenom vilka kurser som slutar nu till sommaren. och vet ni vilken underbar grej som jag kom fram till? jo, att när sommarlovet börjar så har jag avslutat 20 kurser av de obligatoriska 36 (eller 37). vsst är det alldeles fantastiskt? liksom mer än hälften är ju färdigt? och vissa kurser har man ju faktiskt redan börjat på. jag måste dock erkänna att religion och samhälle skrämmer mig en del. sådana ämnen är verkligen ingenting för mig. men jag hoppas att det fungerar ändå, jag hoppas på att bli positivt överraskad.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0