we're your dreamgirls

det är sommarlov. på riktigt. och jag kan inte alls förstå det. men skönt är det.
i torsdags var det brännbollsturnering och vår klass spöade skiten ur de andra. lärarna fegade ur och skyllde det på regnet. fy vad bra vi är.
efteråt städade jag lägenheten, handlade och lagade mat åt mig och mamma. på kvällen kom miriam, steph och christel hit. vi drack chaithé (TACK christel), åt glass och vattenmelon, och tittade på kalle och chokladfabriken. efteråt trängde vi ihop oss i mitt minirum och pratade om läskiga saker som man egentligen inte bör prata om sent på natten i mörker.
vi vaknade, åt gröt, såg på film och begav oss sedan till skolan för att gå på avslutningstjohej i aulan. det "planerade" klassmyset efteråt blev det dock inte så mycket av, men lite kubb och lite skratt hann vi med, innan jag, christel och steph begav oss hem till lägenheten för att diska, städa och se lite mer film.
och förresten så lämnade jag tillbaka min basklarinett idag. jag spelar alltså inte basklarinett längre. jag spelar inte klarinett längre. jag spelar faktiskt ingenting längre. jag bara väntar på att få de obligatoriska "vem är jag och vad vill jag"-tankarna i huvudet igen. jaja.
och de senaste två dagarna har kajsa varit saknad, för hon har lämnat oss för konsum. usch. fan ta konsum. heehee. men jag hoppas på att få träffa pettson och findus och allt vad de heter i helgen! :)

och imorgon ska jag kanske en sväng till ikea eller så. eller någon annanstans. för jag är ledig. helt ledig. inga prov, inga läxor, inga måsten, överhuvudtaget! UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Kaycha

ja ja ja! imorgon måste vi absolut sommarlova oss :) pickanellfrukost i mitt hjärta <3

2008-06-14 @ 17:48:43
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: Miriam

åh, jag missade er igår :o ! men tack för i torsdags :) dessutom vill jag också till ikea!

2008-06-16 @ 11:29:20
URL: http://miandthebear.blogg.se/
Postat av: Miriam

picanell/krabelurfrukost låter superbra! :) och vi får prata om tältandet snart, vilka som ska tälta och vilket/vilka tält vi ska ha! puuuuss!

2008-06-16 @ 15:24:24
URL: http://miandthebear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0