all my bags are packed, I'm ready to go

igår var det partay i Alexandras sommarstuga på Österlen, och det var mys. Det var lite lekar, lite mat, lite spel, lite catwalk träning, och mycket fint folk. Vi sov i tält i trädgårde, och jag låg vaken och tänkte på grenen som knäcktes i skogen, vargen som ylade i fjärran, odjuret som morrade precis utanför, tjuvarna som klev ut ur bilen, och masken som krälade på utsidan av innertältet. örk. fast förutom masken, så var det bara inbillningar. och resten av tiden sov jag fint, och varmt, och drömde konstiga drömmar. till frukost gjorde vi krabbelurer på stomkök. det var lite minifjäll. och minifjäll tycker jag om. och jag tycker om mina fina vänner.

och imorgon (eller snarare inatt) drar jag till korsika. midsommarafton ska alltså firas på ett tåg. och det ser jag fram emot. för min ipod är på laddning, jag har laddat med böcker, och att åka tåg i långa sträckor är mysigt, framförallt om det är mörkt ute. 
jag hoppas att resan blir bra. och att jag inte saknar folk alldeles för mycket.


because I miss you love

hejdå, ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Kaycha

det är nåt särskilt med att sitta i en ring runt ett stormkök som får mig att må så konstigt bra.

tu vas me manquer TRÈS BEAUCOUP! (hoppas du förstår min fina franska) <3

2008-06-19 @ 22:45:12
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0