I'm a peanut in a nötskal

igår var det solsken. jag var på österlen och sprang runder i en vit klänning. jag badade i iskallt vatten, var uppe på stens huvud och övade repliker, lyssnade på musik och läste christels bok.

min almanacka är nu helt klar. oj, vad jag tycker om framsidan. tråkigt är det dock att den snart tar slut :(

ikväll blir inte riktigt som planerat verkar det som. det blir hedeskoga för hela slanten, och höör får istället vänta till en annan gång. tråkigt, men sant. fast det är klart, hedeskoga blir nog kul.

och förresten, så avskyr jag gehörsprovet. jag orkar inte med det. jag orkar inte plugga på det, men jag måste verkligen. skit också. jag vill verkligen ha sommarlov nu!



Kommentarer
Postat av: Kaycha

men neeej! får jag inte se nån späckhuggare alls? :( österlen låter dock nice, och jag vill se din almanacka!

2008-06-07 @ 17:54:11
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: miriam

du är sööööt linnea! sorgligt att du inte kom.. saknad var du minsann! vill verkligen se din almanacka! :D

2008-06-08 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0