I was a walrus

jag tyckte att jag var smart som bytte från telia till halebop.
igår fick jag det nya simkortet hemskickat, och när jag provade att sätta in det i mobilen visade det sig att min mobil är låst till telia. Så det funkade inte. Lösningen fick bli att jag och pappa bytade mobiltelefon. Jobbigast av allt var nog att alla mina mobilnummer försvann i flytten, och att jag därför var tvungen att skriva in alla på nytt.
Jag hade alltså fel.

Jag är stressad.
Jag har så mycket jag måste hinna med idag innan jag åker till Alexandra ute i ödemarken. Och jag vet inte ens hur jag ska ta mig dit. Värst av allt vet jag inte hur jag ska kunna ta mig hem. Och på fredag åker jag iväg på semester. och innan dess måste jag packa och städa mitt rum. och fixa lite andra småsaker hit och dit. Jag förstår inte hur jag ska hinna.
Jag är galet stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0