believe me brother oh brother (örk)

åh!
igårkväll var så himla mycket trevligare än väntat. det var så trevligt att träffa folk från förr. jag sprudlade av glädje, och jag tror säkerligen att alla andra som var där (och som jag inte alls kände) trodde att jag var full som fan, eller hög. men skitsamma, för jag lär aldrig träffa dem igen. men jag fick iallafall bevisat för mig att gammal vänskap aldrig rostar, och jag tror faktiskt inte att jag hade insett hur mycket jag saknat dem! caroline var kvällens hjältinna, helt klart. och dessutom träffade jag my brotha from anotha motha. och två snubbar övade raggningsrepliker på mig. måste säga att de var rätt dåliga. men en kille sa att jag fick nysa på honom. tråkigt nog slutade kvällen tidigt, då en lång bussresa väntade. och tråkigast av allt är nog att jag missade corres fest, och mina sköna hönor från LEL. åh, vad jag har saknat dem dessa tre lediga dagar. hur fan ska jag överleva ett helt sommarlov? hujedamej!

och idag har jag tagit mig i kragen och försökt plugga gehör. det var en plåga må jag säga. mina ben ville inte var stilla, uppgifterna var tråkiga, och rummet var varmt. fy faan. men nyss gjorde jag ett gehörsprov på kyrkotonarterna på internet och fick 90% rätt. det var bättre än för en liten stund sen iallafall. jag måste bara lära mig det utan att sjunga också. usch. bläbläblä.
efter allt plugg gick jag ut en runda, såg öresundsbron i fjärran, gick vilse bland St Hans backar och provade en av de nya magnumglassarna. jag älskar sommaren.

imorgon är det student, och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Grattis till LEL-treorna förresten, ni klarade det! extra grattis till Annica <3 och Filip! :)


annika, vera, linnea, eveliina och caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0