Mona Lisa must have had the highway blues, you can tell by the way she smiles

27 juni: Invadera Sydossettien
3 juli: Kl 16.00 Böja stålrör och andas mjöl
5 juli: Kl 08.45 Förja ögonbryn och ägga lärarens hus
15 juli: Kl 17.00 Krossa speglar (OBS! Sju års olycka fr.o.m nu ->)
22 juli: Ägga lärarens hus samt få alla i klassen att fira prinsessans namnsdag med att baka bullar och dramatisera slaget vid Pottava i modern urban tolkning.
1 augusti: Skapa kontrarevolutionär kaos i Uruguay

På semestern roade sig min bror med att skriva in saker han tyckte att jag borde göra i min almanacka. Dessutom skulle jag hinna med att ägga alla födelsedagsbarn.

Jag gör konstant en massa fel på jobbet.
Idag åkte jag med familjen till nova lund och jag köpte två par skor. Sen blev det en kopp kaffe på ett café.
Imorgon ska bli trevligt, för malmö är en fin stad och jag ska träffa finfint folk.
Och ikväll har jag tittat lite på filmen Blow (men till slut gav jag upp, för osynkade läppar klarar jag faktiskt inte av). Men att Johnny Depp citerar Bob Dylan (okej, johnny depps rollkaraktär) är ju så himlens fint.
Mina ben ser ut att vara jättejättekorta.


" Dancing child with his shiny suit. He spoke to me - I took his flute. No, I wasn't that cute to him, was I?
But I did it because he lied, because he took you for a rid, beacuse time is on his side, and because I...I want you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0